سئورب آموزش سئو آموزش سئو قسمت دهم ، کلمات کلیدی فرستندهی ترافیک

آموزش سئو قسمت دهم ، کلمات کلیدی فرستندهی ترافیک

آموزش سئو قسمت دهم ، کلمات کلیدی فرستندهی ترافیک

اکنون فهرستی از کلمات کلیدی در اختیار دارید که باید بفهمید این کلمات کلیدی در گوگل، چه میزان ترافیکی دریافت می‌کنند. می‌توانید بدون بررسی داده های ترافیکی، کلمات کلیدی را که جستجو نمی شوند، پیدا کنید و با حذف آنها، کلمات کلیدی را بهینه کنید. با استفاده از دانش کاربردی می‌توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به صورت ماهیانه دارای صدها یا حتی بیش از صدها بازدیدکننده‌ی بالقوه هستند.

نخست، باید با استفاده از لینک ارائه شده در زیر، در گوگل ادوردز یک حساب کاربری ایجاد کنید. البته برای ورود به حساب کاربری نیاز به ابزاری به نام کی ورد پلنر است.
پس از ایجاد حساب کاربری می توانید وارد حساب کاربری خود شوید، روی ابزارها در منوی بالا کلیک و سپس با انتخاب کی ورد پلنر، بر روی ” Get search volume data and trends” کلیک ، وپس از کپی کردن کلمات کلیدی، آنها را در کادر بچسبانید. در ادامه کشور خود را انتخاب و بر روی دکمه‌ی آبی رنگ ” Get search volume ” کلیک کنید.

پس از اتمام این کار، داده هایی درمورد میزان زمان صرف شده در گوگل برای جستجوی هر کلمه‌ی کلیدی به دست خواهید آورد.

داده های جدید، دادهایی هستند که ما به آن ها نیاز داریم.

اکنون می‌دانیم کدام کلمات کلیدی در مقایسه با سایر کلمات بیشتر جستجو شده‌اند و مهم‌تر از همه می‌دانیم کدام کلمات کلیدی هرگز جستجو نشده‌اند. با استفاده از این داده ها می‌توانید روی کلمات کلیدی که برای سایت ترافیک ایجاد می‌کنند، تمرکز کنید.

گوگل ادوردز

تاریخ آخرین بروزرسانی : ۱۷ آبان ۱۳۹۶
منبع :‌ سئورب
حامی این نوشته

پرفروش ترین کتاب آمازون در حوزه ی سئو کتاب سئو۲۰۱۷، یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو با استفاده استراتژی های بازاریابی هوشمند.
نویسنده : آدام کلارک مترجم : الهام سادات یاسینی انتشارات ناقوس

Advertising MiSaCo.

نظرات خود را اینجا بنویسید

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *