سئورب آموزش سئو آموزش سئو قسمت نهم ، استراتژی های انتخاب کلمه کلیدی

آموزش سئو قسمت نهم ، استراتژی های انتخاب کلمه کلیدی

آموزش سئو قسمت نهم ، استراتژی های انتخاب کلمه کلیدی

در ادامه دو استراتژی مهم در انتخاب کلمه ی کلیدی آورده شده است:

۱٫ سرقت کلمات کلیدی از رقبا

در صورت حیله گری، می‌توانید این امکان را به رقبای خود بدهید تا آنها این‌کار دشوار را برای شما انجام دهند، بدین معنا که از کلمات کلیدی سایت آنها استفاده کنید. ابزارهای بسیاری برای این هدف ساخته شده‌اند. برای مثال تحلیلگر کلمات کلیدی سئوبوک ، ابزار ی ساده و رایگان است که برای این هدف طراحی شده است. اگر با استفاده از این ابزار برای چند ثانیه وارد یک صفحه شوید، فهرستی از کلمات کلیدی بدست می‌آورید که رقبای شما آنها را در صفحه‌ی خود بهینه‌سازی کرده‌اند. بنابراین شما می‌توانید از این فهرست به منظور جمع آوری فهرست کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

تحلیلگر کلمات کلیدی سئو بوک

درحالیکه تحلیلگر کلمات کلیدی سئوبوک، ابزاری عالی و ساده برای پیدا کردن کلمات کلیدی بهینه‌ی شده‌ در صفحه‌ی رقبا است، اما ابزار جستجوی اصلی و تحلیل دامنه‌ی اس ایی ام راش ، یکی دیگر از ابزارهای تاثیرگذار در این حوزه است. این ابزار برآورده‌ کننده‌ی کلمات کلیدی است که بیشترین میزان ترافیک را به وب سایت رقبای شما می‌فرستند. از لحاظ منطقی این برآوردها، برآوردهای صحیحی هستند و می‌توانند مرجع ارزشمندی برای جمع آوری فهرست کلمات کلیدی باشند.

با وجود اینکه برآوردهای semrush، ارائه ی دهنده ی مفاهیم موثری هستند اما استفاده از آنها منوط به پرداخت هزینه است. شما می‌توانید ۱۰ کلمه‌ی کلیدی نخست را به صورت رایگان مشاهده کنید اما در صورت نیاز به داده‌های بیشتر باید از طرح های این تحلیل گر استفاده کنید، برای کاربران حرفه‌ای این طرح ‌ها از مبلغ ماهیانه ۶۹٫۹۵ دلار آغاز می‌شود.

تحلیل دامنه‌ی semrush

۲٫ استفاده از تکنیک طوفان مغزی برای جمع‌بندی فهرست اصلی

با فرض جستجوی موشکافانه‌ی رقبا یافتن کلمات کلیدی، اما این استراتژی همیشه بهترین استراتژی نیست. با بهره‌گیری از تکنیک طوفان مغزی در ترکیب‌ کلمات کلیدی، می‌توانید فهرست بسیار طولانی از کلمات کلیدی ممکن ایجاد کنید. برای انجام این کار، شبکه ای از کلمات احتمالی مورد استفاده‌ توسط مشتری هدف را استخراج کنید.سپس این کلمات را به صورت پسوندها و پیشوندهای متفاوت جدا و با استفاده از ابزار رایگان مرج‌وردز آنها را در فهرستی طولانی قرار دهید. با این استراتژی می‌توانید به سرعت و به سادگی‌فهرستی طولانی از کلمات کلیدی مرتبط بسازید.

mergewords

 

تاریخ آخرین بروزرسانی : ۱۷ آبان ۱۳۹۶
منبع :‌ سئورب
حامی این نوشته

پرفروش ترین کتاب آمازون در حوزه ی سئو کتاب سئو۲۰۱۷، یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو با استفاده استراتژی های بازاریابی هوشمند.
نویسنده : آدام کلارک مترجم : الهام سادات یاسینی انتشارات ناقوس

Advertising MiSaCo.

نظرات خود را اینجا بنویسید

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *