سئورب آموزش سئو آموزش سئو قسمت هشتم ، فهرست کلمات کلیدی

آموزش سئو قسمت هشتم ، فهرست کلمات کلیدی

آموزش سئو قسمت هشتم ، فهرست کلمات کلیدی

ایجاد فهرست کلمات کلیدی

راه های بسیاری برای یافتن کلمات کلیدی صحیح، وجود دارد. قبل از یافتن کلمات کلیدی با بار ترافیکی در گوگل، نخست باید فهرستی از کلمات کلیدی قابل قبول و مرتبط با کار خود پیدا کنید. در اینجا، مرتبط بودن کلمات کلیدی با موضوع سایت اهمیت بسیاری دارد. در صورت صرف زمان بسیار برای طراحی یک صفحه گسترده‌، انتخاب کلمات کلیدی نامرتبط، بازدید از وب سایت را غیرممکن می کند.

برای مثال، کلمات کلیدی زیر می‌تواند نمونه هایی از کلمات کلیدی مرتبط برای یک خرده فروش آنلاین ژاکت ورزشی باشد:

  • خرید ژاکت ورزشی
  • خرید آنلاین ژاکت ورزشی
  • فروشگاه آنلاین ژاکت ورزشی

همینطور کلمات‌کلیدی نامرتبط به صورت زیر خواهند بود:

  • تصاویر ژاکت ورزشی
  • چگونگی دوخت ژاکت ورزشی برای خودتان
  • کارخانه‌های ژاکت ورزشی
  • چگونگی طراحی ژاکت ورزشی

دو مجموعه ی فوق نشان می دهد که نخستین مجموعه از کلمات کلیدی دارای بیشترین ارتباط بازدیدکنندگان با هدف سایت و دومین مجموعه با وجود مرتبط بودن اما فاقد قابلیت جذب مشتریان خواهد بود. با ایجاد ارتباط ذهنی، فهرستی از ترکیب‌های کلمات کلیدی ممکن را ایجا کنید، پس از تهیه ی این فهرست می‌توانید با میزان مطلوبی از ترافیک ماهیانه در گوگل، این روند را ادامه و بهترین کلمات کلیدی را بیابید.

تاریخ آخرین بروزرسانی : ۱۲ آبان ۱۳۹۶
منبع :‌ سئورب
حامی این نوشته

پرفروش ترین کتاب آمازون در حوزه ی سئو کتاب سئو۲۰۱۷، یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو با استفاده استراتژی های بازاریابی هوشمند.
نویسنده : آدام کلارک مترجم : الهام سادات یاسینی انتشارات ناقوس

Advertising MiSaCo.

نظرات خود را اینجا بنویسید

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *