سئورب آموزش سئو آموزش سئو قسمت ۱۵ ، چگونه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک می کنند

آموزش سئو قسمت ۱۵ ، چگونه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک می کنند

آموزش سئو قسمت ۱۵ ، چگونه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک می کنند

چگونه افراد بیشتری در گوگل بر روی رتبه بندی شما کلیک می‌کنند.

متاتگ‌ها[۱] به صورت کاملا نادرست  به عنوان قطعات مبهمی از کد­های تخصصی سئو و رازی برای کسب رتبه­ ی برتر تعریف شده­ اند که  نمی‌تواند از حقیقت به دور باشد. وظیفه‌ی متا تگ ها، واقعا ساده است. متاتگ‌ها، بیت های کد سایت هستند که چگونگی ظاهر شدن سایت در گوگل را کنترل می‌کنند. در صورت عدم تکمیل فیلد مربوط به متا­تگ­ها، گوگل برای ایجاد فهرست جستجوی سایت، این کار رابا استفاده از یکی از متن های سایت و به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد. دقیقا به همین علت است که دارندگان وب­ سایت نمی ­خواهند گوگل این کار را انجام  دهد، چرا که این کار شبیه به کلمات نامفهومی خواهد شد! بنابراین بهتر است این تگ‌ها را به طورصحیح پر کنید، در نتیجه می‌توانید تعداد افرادی را که با استفاده از نتایج موتور جستجو بر روی سایت کلیک می‌کنند، افزایش دهید.

 در ادامه مثالی از کد متاتگ‌ها آورده شده است.

<title>Paul’s NFL Jerseys</title>

<meta description=”Buy NFL jerseys online. Wide range of colors and sizes.”/>

<meta name=”robots” content=”noodp, noydir”/>

در ادامه مثالی آورده شده است که  چگونگی ظاهر شدن یک صفحه با متاتگ فوق در نتیجه‌ی موتور جستجو را نشان می­دهد.

Paul’s NFL Jerseys

Buy Paul’s NFL jerseys online. Wide range of colors and sizes.

http://www.yoursite.com

 موافقید که این بسیار ساده است؟

عنوان تگ دارای یک حد کاراکتری است که تقریبا در گوگل برابر با ۷۰ کاراکتر است. استفاده بیش از ۷۰ کاراکتر موجب خواهد شد تا  گوگل عنوان تگ را در نتایج موتور جستجو، کوتاه کند.

 متا تگ توصیفی نیز دارای یک حد کاراکتری،  تقریبا ۱۵۵ کاراکتر است و همانند تگ عنوان، در صورتیکه بیش از ۱۵۵ کاراکتر در تگ باشد،  گوگل فهرست‌ نویسی را کوتاه خواهد کرد.  آخرین عنوان تگ، یعنی متاتگ روبات تمایل  شما نسبت به نحوه­ی کنترل ظاهر شدن فهرست نویسی در نتایج جستجو را به گوگل نشان می­دهد. قابل  ذکر است که در صورت  عدم بیان این نکته، احتمالاً گوگل این­تگ ها را نادیده خواهد گرفت و در عوض از موارد فهرست شده بر روی راهنماهای دیگر مانند Project Open Directory و    Yahoo Directory استفاده می‌کند.

 به‌منظور تغییر این تگ ها در سایت، سه گزینه در اختیار دارید:

  1. از نرم‌افزاری استفاده کنید که سایت برروی آن ساخته شده است. به این دلیل که بیشتر سیستم های مدیریت محتوا دارای گزینه‌هایی برای تغییر این تگ‌ها هستند. در غیر اینصورت، باید برای تغییر این تگ‌ها، یک افزونه[۲] نصب کنید.
  2. با طراح وب یا توسعه‌دهنده‌ی وب صحبت کنید تا این متاتگ‌ها را به صورت  دستی تغییر دهد.
  3. در صورتیکه یک فرد بسیار تکنیکی و آشنا به  html هستید، می‌توانید این  تگ ها را در کد خودتان تغییر دهید.

[۱]Meta tags

[۲] Plug in : افزونه

تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۱ آبان ۱۳۹۶
منبع :‌ سئورب
حامی این نوشته

پرفروش ترین کتاب آمازون در حوزه ی سئو کتاب سئو۲۰۱۷، یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو با استفاده استراتژی های بازاریابی هوشمند.
نویسنده : آدام کلارک مترجم : الهام سادات یاسینی انتشارات ناقوس

Advertising seorob.
یک نظر برای 1

آموزش سئو قسمت ۱۵ ، چگونه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک می کنند


  1. سلام ممنونم از وب سایت عالیتون
    با تشکر

نظرات خود را اینجا بنویسید

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *