سئورب ابزار وب مستر ۲۴ روش رایگان و ابزار ساده SEO برای بهبود کسب و کار دیجیتال ، قسمت دوم

۲۴ روش رایگان و ابزار ساده SEO برای بهبود کسب و کار دیجیتال ، قسمت دوم

۲۴ روش رایگان و ابزار ساده SEO برای بهبود کسب و کار دیجیتال ، قسمت دوم

با سلام خدمت کاربران گرامی سایت seorob در این مطلب به ۲۴ روش رایگان و ساده‌ی ابزار SEO ( قسمت دوم ) می پردازیم.در ۲۴ روش رایگان و ساده‌ی ابزار SEO قسمت اول برای بهبود کسب و کار دیجیتال این بخش به ۸ ابزار اشاره کردیم که در ادامه به ۸ ابزار دیگر اشاره می کنیم. اگر به دنبال ابزارهای ساده و رایگان برای ترفیع SEO در سایت خود هستید، بسیار خرسندیم که در مجموعه ی سئورب در خدمت دوست داران و علاقمندان در جهت کسب و کار نوین هستیم.

در مطالب پیش رو به نسبت به بیان ۲۴ ابزار کاربردی و ساده که تمام متخصصین SEO مورد استفاده قرار می دهند تا با استفاده از این ابزار بتوانند به راحتی و به صورت خودکار عملکرد بهینه سازی را انجام بدهند، اقدام شده است.

۹ – Google Trends

Google Trends یکی از ابزارهای سریع است که می‌تواند پتانسیل سایت شما را نشان دهد و همچنین سطح SEO محتوای شما را نیز ارزیابی کند.

Google Trends

۱۰- آنالیزگر وب‌سایت QuickSprout Website Analyzer

ابزار QuickSprout جستجو درباره ی مباحثی مانند بهینه سازی SEO، سرعت سایت، تگ های موجود در سایت، واژگان کلیدی، جایگاه اجتماعی، لینک ها و هر گونه موضوعی که سبب رقابت با دیگران می شود را مورد ارزیابی قرار می دهد.

QuickSprout Website Analyzer

۱۱- ابزار Schema Creator

ابزار Schema Creator می تواند به شما کمک کند که به تمام تگ های موجود در سایت Schema  دسترسی داشته باشید که شامل مقالات، رویداد ها، تشکیلات و مردم می شود. برای استفاده از این ابزار کافی است که کد موجود در Schema را کپی کرده و در سایت خود پیست کنید آنگاه به راحتی قابل اجرا است.

Schema Creator

مثال زیر برای بهتر فهمیدن Schema 

Schema

۱۲- SimilarWeb

ابزار SimilarWeb  را برای ترکیب ترافیک دو سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ابزار را بعنوان ابزار بهبود دهنده برای شناسایی رقیبان به کار میگیرند. بهتر است بدانید که SimilarWeb به عنوان تنها رقیب الکسا می باشد که فعالیت تحلیل اطلاعات آنلاین را انجام می دهد.

SimilarWeb

۱۳- ابزار رتبه‌بندی SERPs Rank Checker

با استفاده از این ابزار می توان یکی از دو راه زیر را انتخاب نمود:

۱- واژگان کلیدی خود و نام سایت خود را وارد نمایید و ببینید سایت شما هم اکنون در چه جایگاهی قرار گرفته است. ۲- جای نام سایت را خالی بگذارید و تنها فیلد واژگان کلیدی را پر کنید، آنگاه خواهید دید که نتایج جستجوی مربوط به واژگان کلیدی شما را به ترتیب اهمیت از بالا به پایین لیست می‌کند. در واقع SERPs به نوعی از ابزارها گفته می شود که نتایج سایت شما را با استفاده از واژه ی کلیدی مورد نظر می سنجد.

SERPs Rank Checker

۱۴-  سایت مپ XML Sitemaps

روند کار با این ابزار بدین صورت است که ابتدا به وارد کردن URL و برخی از گزینه های اختیاری پرداخته می شود. سپس سایت مپ XLM می تواند برای شما یک سایت مپی ایجاد کند که از آن پس بتوانید آن را در ابزار وبمستر گوگل مورد استفاده قرار دهید.

این یکی از ابزارهایی است که هر وبمستری بدان احتیاج دارد.

XML Sitemaps

۱۵-  Browseo

برای استفاده از این ابزار ابتدا سایت خود را وارد کرده، سپس این ابزار همه ی اجزای سایت را بجز gutها جدا میکند و سپس وب سایت شما را بدون آن ها نمایش می دهد. این ابزار در واقع کمک می کند تا اجزای سایت به صورت سلسله مراتبی و به ترتیب نمایش داده شوند.

 Browseo

۱۶- SEO Site Checkup

این ابزار به سرعت می تواند سایت شما را مورد ارزیابی قرار دهد، تگ های مناسب و ارورهایی که ممکن است برای سایت موجود باشد را نیز مشخص می کند. در آخر نیز میزان عملکرد سایت شما را با استفاده از نمایش نمودار و نمره گزارش می دهد.

SEO Site Checkup

 

 

لینک تبلیغاتی :

هدایای تبلیغاتی کنزگیفت

 

تاریخ آخرین بروزرسانی : ۷ آبان ۱۳۹۶
منبع :‌ سئورب
Advertising MiSaCo.
یک نظر برای 1

۲۴ روش رایگان و ابزار ساده SEO برای بهبود کسب و کار دیجیتال ، قسمت دوم


  1. ندا

    سلام، ممنون از مطالبتون. مطالب سایت خیلی جذاب و جدید است.

نظرات خود را اینجا بنویسید

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *